* وبلاگ نی نی های حاجی ** وبلاگ نی نی های حاجی *، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

☺ نی نی های حاجی ☺

کلیپ کودکانه2 (گنجشک ناز و زیبا)

1390/12/27 13:27
3,471 بازدید
اشتراک گذاری
به یاد کودکی 
یه کلیپ به یاد ماندنی (البته برای ما)فرشته
این سرود در دهه ی شصت و در سال های دفاع مقدس معمولاً در ایام دهه فجر از برنامه ی کودک و نوجوان پخش می شد. این سرود زیبا، به فرزند یک شهید اشاره دارد که از گنجشک، ستاره و ماه سراغ پدرش را می گیرد. و آخرش می فهمید باباش پیش خدا رفته! فکر می کنم شعر این سرود و بقیه سرودهایی که این گروه سرود می خواندند از مرحوم قیصر امین پور باشد، ----گنجشک ناز و زیبا----که می پری اون بالا----بال و پرت به رنگ خاک----دلت مهربون و پاک----به من بگو وقتی که پر کشیدی----بابام رو تو ندیدی؟----دیدمش از اینجا رفت----اون بالا بالاها رفت----پیش ستاره ها رفت----یواش و بی صدا رفت----****----ستاره آی ستاره----پولک ابر پاره----خاموشی یا می تابی----بیداری یا که خوابی----به من بگو وقتی که خواب نبودی----بابام رو تو ندیدی؟----دیدمش از اینجا رفت----اون بالا بالاها رفت----از این طرف از اون راه----رفته به خونه ی ماه----****----ماه سفید و تنها----که هستی او بالاها----نقره نشون کهکشون----چراغ سقف آسمون----به من بگو وقتی که نور پاشیدی----بابام رو تو ندیدی؟----همین جا پیش من بود----نموند و رفت زود زود----اون بالا بالاها رفت----بابات پیش خدا رفت----****----خدا که مهربونه----پیش بابام می مونه----گریه نمی کنم من----تا شاد نباشه دشمنقلب

 کلیپ رو در ادامه مطلب ببینید........

اینم کلیپ گنجشک ناز و زیبا، بابامو تو ندیدی؟

دخترم من بچه که بودم از این کلیپ خوشم می اومد یادمه به سرعت اونو حفظ شدم و می خوندم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مریم
24 اسفند 90 18:50
یاد بچگی هامون بخیر از توضیحتون ممنون
خاله سارا
24 اسفند 90 22:11
یادش بخیر آخی من اینقدر این برنامه شبکه 5 دوست دارم این کلیپ هم مال برنامه بچه های دیروز!