* وبلاگ نی نی های حاجی ** وبلاگ نی نی های حاجی *، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

☺ نی نی های حاجی ☺

نه قصد خواب نداره!

1390/12/16 13:44
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیشب زهرا قصد خواب نداشت، با هیچ ترفندی نتونستم بخوابونمش. چراغا رو خاموش کردم، قصه گفتم، رو پام تابش دادم، دعوا کردمخیال باطل، نه قصد خواب نداشت.

کاش فقط نمی خوابید؛ رفته بود روی باباش نشسته بود و دستش رو کرده بود تو چشماش و فشار می داد؛اونم که خواب بود، گفت بابا چی کار می کنی نمی خوای بخوابی، بازم خوب بابایی داری که هیچی بهت نگفت.

 آخه نازنازی؛ حالا من هیچی، می تونم فردا بخوابم، اما بابا فردا باید بره سر کار.  

وقتی می گم قصد خواب نداشت  نه اینکه ساعت ١٢ یا ١ باشه؛ نه دیشب، در واقع امروز صبح خانم ساعت ٣ اونم با کلی گریه به خواب ناز رفتند.

اما این بی خوابی یه مزیت هم داشت، اون این بود که با توجه بیشتری به دخترم نگاه کنم.

.....روسری ای رو که به گردنش بسته بودم، همش می کرد تو دهنش و می خورد؛ این شد که به زور دهنش رو نگاه کردم، بله دندان نیش بالای دهنش داش سرک می کشید. دخترم بالاخره در ١٠ ماهگی دندون سومش هم داره می زنه بیرون.  

مامانی مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نایسل
16 اسفند 90 22:19
هزار هزار بار ممنون منم براتون بهترین آرزوها رو دارم کنار همسر و بچه هاتون سال های سال شاد و خشبخت باشیددددد دوست دارم مهربونم
مامانی درسا
17 اسفند 90 2:43
مبارک باشه زهرای خاله . انشاالله به سلامتی عزیزم .
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
17 اسفند 90 17:27
زهرا خانوم مبارکه عزیزم
بابای دوقلوها
18 اسفند 90 16:12
سلام. ممنون که به دوقلوها سر زدید. زهرا گلی ماشالله. خیلی ملوسکه آره دیگه، بی خوابیش در واقع مال ما بابا هاس که صبح زود هم باید پاشیم بریم سر کار.
مامان بهار
20 اسفند 90 13:29
مامان زهرا مرسی عزیزم از راهنماییت
و مرسی که وقت گذاشتی


ممنون