* وبلاگ نی نی های حاجی ** وبلاگ نی نی های حاجی *، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

☺ نی نی های حاجی ☺

رفتن به مشهد

1390/11/26 2:00
528 بازدید
اشتراک گذاری

قراره من و بابایی امروز ساعت ٣ برای اولین بار زهرا ناز نازی رو به مشهد ببریم.قلب

من که خیلی خوشحالم، دلم می خواست زودتر از این زهرا رو به مشهد ببرم.خنده

خدا رو شکر امام رضا(ع) بعد از ٢ سال ما رو طلبیدند؛ بی نهایت خوشحالم و برای دیدن صحن و سرای امام رضا لحظه شماری می کنم.مژهقلب

می گند مشهد خیلی سردهتصاویرشباهنگ Shabahang Pictures؛ یادم باشه لباس گرم برای دختر گلم بر دارم، که سرما نخوره.

ساعت ٢:٥٠ هواپیما پرواز می کنه و ان شاالله ساعت ٦:١٠ در مشهد فرود می آییم. 

ان شاالله که به سلامتی بریم و برگردیم. دوستان، آشنایان، مادر، پدر، دو خواهر و برادرم؛ خوبی، بدی حلال کنید.  

تا جمعه شب خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پسر
26 بهمن 90 7:45
ای نامرد زودتر میگفتی تا ما هم التماس دعا بگیم


خودم هم دیروز فهمیدم
یه دوست
26 بهمن 90 9:31
التماس دعای خیر.


انشاالله
دایی علی
26 بهمن 90 12:18
دعا دعا دعا بفرمائید! برا همه!
مامان محراب
27 بهمن 90 0:00
سلام عزیزم مرسی گلم حتما لینکت میکنم

ممنون مامان محراب
مامان نازنین زهرا
27 بهمن 90 11:12
خوش به حالت برای ما هم دعا کن عزیزم


انشاالله