* وبلاگ نی نی های حاجی ** وبلاگ نی نی های حاجی *، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

☺ نی نی های حاجی ☺

من مانده ام تنهای تنها......

1390/11/22 22:30
454 بازدید
اشتراک گذاری

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

امروز جمعه است و روز تولد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اما من و زهرا تو خونه نشسته ایم و حسابی حوصلمون سر رفته زهرا که وقت و بی وقت می ره می چسبه به در و به زبون خودش حرف می زنه مشخصه که بیشتر از من حوصلش سر رفته.

مامان جون و دایی و خاله ها همه رفتند شهرستان و ما فقط تهران ماندیم.niniweblog.com

دیشب عروسی پسر خاله ی بابای زهرا (مجید) بود امشب هم عروسی دختر عمه من(عظیمه) بود فردا ظهر هم سالگرد نه نه جان (مادر بزرگ مادری من). البته همه این مراسم ها شهرستانه و تهران مثل همیشه هیچ خبری نیست جز دود و ترافیک و شلوغی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)