* وبلاگ نی نی های حاجی ** وبلاگ نی نی های حاجی *، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

☺ نی نی های حاجی ☺

مامان هنرمند

1391/3/11 16:23
554 بازدید
اشتراک گذاری

البته اگه خودم بگم هنرمند

حالا چرا ذوق زده شدم و اینو به خودم نسبت دادم، اگه گفتید؟؟.............

تو ادامه مطلب می تونید علتش رو بفهمید

حالا نگاه کنید، نگاه کنید....

البته اگه خودم بگم هنرمند

حالا چرا ذوق زده شدم و اینو به خودم نسبت دادم، اگه گفتید؟؟.............

تو ادامه مطلب می تونید علتش رو بفهمید

حالا نگاه کنید، نگاه کنید....

تشویقهورااین شما و اینم جا کلیدی جدید خونه ی ماهوراتشویق

نه حالا شما بگید ؟سوال

شما قضاوت کنید خجالتمن هنرمند نیستمخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی طهورا
7 خرداد 91 14:50
بابا هنرمند!!!!!!!!!! بابا خلاق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا مبتکر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا نابغه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . . . و همینطورادامه بده باباهای دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامانی طهورا
7 خرداد 91 14:51
راستی سفارش هم قبول میکنی مامان زهرا؟



خاله مریم
7 خرداد 91 14:52
بابا خلاقیت حقا که خواهر خودمی حالا یک کم در مورد این هنرت توضیح بده ببینیم